Marca de anvelope premium Vredestein urmeaza sa devina sponsorul principal al evenimentului anual de alergare cu participare in masa „Les 20 km de Paris”, care urmeaza un traseu pitoresc prin centrul Parisului, Franta. Apollo Tyres, care detine marca Vredestein, a semnat un nou contract de sponsorizare pe patru ani pentru eveniment, care este de asteptat sa primeasca peste 32.000 de alergatori din intreaga lume cand va avea loc urmatoarea pe 9 octombrie 2022.
Anul acesta marcheaza cea de-a 44-a editie a Les 20 km de Paris, iar cursa istorica va incepe din nou sub Turnul Eiffel si va trece prin multe dintre cele mai emblematice puncte de interes ale orasului, inainte de a revedea Turnul pentru sosire.
Benoit Rivallant, presedinte si CEO al Apollo Tires Europe, a declarat: „Les 20 km de Paris si-a castigat locul ca unul dintre cele mai populare evenimente de alergare cu participare in masa din Europa si se afla in fruntea listei de galeti pentru multi sportivi amatori. peste Franta si mai departe.
„Alergarea promoveaza un stil de viata mai durabil si mai sanatos, iar acest nou acord de sponsorizare va contribui la cresterea gradului de constientizare a marcii Vredestein pe masura ce ne construim propriile planuri pentru un viitor mai durabil. Suntem deja incantati de cursa din octombrie si ne vom incuraja angajatii si partenerii sa se implice. Cu siguranta va fi un parteneriat plin de satisfactii.”
Tema cursei din acest an este „spatiul”, cu sloganul „courir en apesanteur” – adica „a alerga in imponderabilitate”, evocand un sentiment de „zburare” fara efort deasupra drumului. Aceasta tema completeaza produsele marca Vredestein, inclusiv anvelopele de vara Ultrac Vorti si Ultrac Vorti R Plus si anvelopele pentru toate anotimpurile Quatrac si Quatrac Pro, care sunt cunoscute pentru rezistenta redusa la rulare si performanta imbatabila.
Didier Eck, Presedintele Les 20km de Paris, a comentat: „Vredestein este prima marca de anvelope care ne sponsorizeaza cursa in istoria sa de 44 de ani si suntem incantati sa sprijinim strategia de marketing in evolutie a marcii in Europa. Cursa este un element de baza in calendarul de alergare francez, iar in anii precedenti am primit participanti din peste 100 de tari. Abia asteptam pana in octombrie ca strazile sa fie din nou inundate de alergatori entuziasti!”
Vredestein are o istorie europeana bogata de peste 114 ani. Din 1908, marca olandeza a inovat cu produse exceptionale pentru clientii de pe tot continentul – de la prima sa anvelopa de bicicleta produsa in 1910 pana la anvelopele pentru autoturisme, biciclete si agricultura care sunt fabricate astazi in Europa. Pe langa anvelopele pentru masini de inalta performanta si masini de familie, marca a fost pionier in segmentul anvelopelor all-season la inceputul anilor 1990 si a ramas in fruntea pietei.