Kumho a primit premiile Red Dot Design Awards pentru produsele sale inovatoare pentru anvelope – astfel, tocmai a fost onorat cu unul pentru modelul sau recent lansat de inalta performanta pentru toate sezonele Solus 4S HA32.
Organizat de Design Zentrum Nordrhein Westfalen din Germania din 1955, Red Dot Design Award aduce un omagiu castigatorilor din cele trei categorii de produse, brand si comunicare si, impreuna cu International Forum Design (iF) – tot din Germania – si International Premiul Design (IDEA) al Statelor Unite, este recunoscut ca unul dintre primele trei premii de design din lume.
Solus 4S HA32 a fost special conceput pentru a se potrivi conditiilor de drum europene si ofera o franare excelenta (cu 15% mai mare decat cea a predecesorului sau) si stabilitate la volan pe tot parcursul anului. Noul sau compus de ultima ora si modelul in forma de V maximizeaza performantele de conducere atat pe drumurile umede cat si pe cele uscate, in timp ce sipele sale interblocate tridimensionale asigura o manevrare la fel de impresionanta in conditiile de ploaie, noroaie si ninsoare.
Peretele lateral al tirei prezinta pictograma recunoscuta la nivel international pentru toate anotimpurile pentru a reaminti clientilor versatilitatea produsului. De asemenea, poarta o holograma distinctiva care schimba aspectul in functie de unghiul luminii predominante.
Comentand despre primirea lui Kumho a premiului, seful diviziei sale de cercetare si dezvoltare, Jung ll-Taik a declarat: „Primirea acestui premiu imediat dupa lansarea HA32 reprezinta o recunoastere suplimentara a excelentei noastre in materie de design si combinatia acestei onoare si a calitatii inerente a produsul va ajuta sa pozitioneze modelul ca un produs primordial pe piata europeana. “
In semn de recunoastere a victoriei tirei, exemple de Solus 4S HA32 ii vor saluta pe vizitatorii Muzeelor de proiectare Red Dot din Germania si Singapore in urmatoarele 12 luni.
Se preconizeaza ca Solus 4S HA32 va deveni disponibil pe piata din Marea Britanie in aceasta toamna. Mai multe informatii despre Kumho si produsele sale pentru masini de pasageri, SUV-uri, autoutilitare si camioane pot fi gasite pe www.kumhotyre.co.uk.
Anvelopa pentru toate anotimpurile “SOLUS 4S HA32”, care este un produs exclusiv european este conceputa special pentru conditiile climatice si rutiere europene si ofera performante de conducere stabile si excelente in zapada, precum si pe suprafete de drum uscate si umede.
Noul produs „SOLUS HA32” optimizeaza performanta de prindere si drenaj prin aplicarea unui model in forma de V care intersecteaza compusul de materiale de inalta tehnologie si zig-zagurile. Drept urmare, performanta de franare a fost imbunatatita cu mai mult de 15 la suta fata de produsul existent, iar clasa de etichetare a fortei de franare pe drum umed a fost, de asemenea, acordata nota generala B la standardul european.
In plus, designul optimizat al modelului, cum ar fi sipe tridimensionale, va arata o performanta imbunatatita de manevrare si franare, astfel incat sa poata raspunde in orice anotimp, nu numai la ploaie si zapada, ci si la suprafata neteasa a drumului unde gheata este usor topita.
Chiar inainte de lansare, noul produs a obtinut Castigatorul in categoria echipamentelor de transport din Germania „Red Dot Design Award 2020”, unul dintre primele trei premii de design din lume, dovedind nu numai functia produsului, ci si capacitatile sale de proiectare.
Sidewall, care este floarea designului anvelopelor, are icoane de patru sezoane pentru a inlesni consumatorii sa inteleaga caracteristicile produsului si are un design de aspect luxos si sofisticat prin aplicarea tehnicii hologramei pe care Kumho Tire a introdus-o pentru prima data in Coreea.
“Kumho Tire lucreaza la dezvoltarea propriei tehnologii de anvelope si a unei cercetari neintrerupte. Noul ‘SOLUS 4S HA32’ va deveni o noua anvelopa de inalta performanta pe piata europeana si isi va imbunatati imaginea de marca”, a declarat Jeon Dae-jin, CEO al Anvelopa Kumho.
„SOLUS HA32” va fi lansat pe piata europeana, cu o gama larga de 42 de specificatii, de la 14 inci la 18 inci, iar compania intentioneaza sa se extinda pana la 20 de produse SUV in cursul anului, in conformitate cu cererea in crestere a SUV-ului piata.
Intre timp, Kumho Tire desfasoara activitati de vanzare si marketing diferentiate in diferite regiuni, deoarece cererea pietei variaza mult in functie de caracteristicile regionale. Utilizeaza in mod activ parteneriate cu Tottenham Hotspur si Olympique Lyonnais, care sunt populare in randul publicului, pentru a creste gradul de constientizare a marcii si pentru a-si extinde reteaua de vanzari, consolidand marketingul online / digital.