Skip to content Skip to footer

Prototipul Goodyear EfficientGrip Performance cu tehnologia Electric Drive

Testele Goodyear dezvaluie ca anvelopele traditionale se pot uza cu pana la 30% mai repede la vehiculele electrice, datorita cuplului puternic si instantaneu al motoarelor electrice si greutatii suplimentare a vehiculului de la bateriile grele.

„Combinatia dintre reglementarile in crestere pentru reducerea emisiilor, dorinta de a reduce dependenta de combustibilii fosili si castigurile rapide in tehnologia bateriilor creeaza un mediu ideal pentru vehiculele electrice”, a declarat Chris Delaney, presedintele Goodyear Europa, Orientul Mijlociu si Africa. „Colaboram cu producatorii de automobile pentru a introduce tehnologia noastra de actionare electrica anul viitor, conceputa pentru a raspunde cerintelor unice de performanta ale acestui segment de vehicule in crestere.”

Pe langa cerintele de durabilitate a anvelopelor, producatorii de automobile fac presiuni pentru o rezistenta sporita la rulare a vehiculelor electrice. Cresterea autonomiei este o prioritate ridicata pentru consumatori datorita infrastructurii de reincarcare electrica subdezvoltata in majoritatea tarilor. Silentiozitatea si confortul anvelopelor este o alta consideratie, deoarece, la viteze mici, vehiculele electrice genereaza pana la jumatate din cantitatea de zgomot fata de vehiculele traditionale.

Pentru a aborda aceste provocari, prototipul EfficientGrip Performance cu tehnologia Electric Drive ofera aceste solutii de performanta:

  • Kilometraj extins de la designul inovator al benzii de rulare: lamelele mai subtiri ale benzii de rulare (canale mici) permit o zona de contact mai mare de cauciuc pe suprafata drumului decat canelurile radiale traditionale. Cu mai mult cauciuc pe drum, anvelopa poate face fata mai bine la niveluri ridicate de cuplu, mentinand in acelasi timp performante ridicate in conditii umede. Designul benzii de rulare previne, de asemenea, patrunderea undelor sonore in canelurile sale, reducand zgomotul interior si exterior al anvelopei.
  • Constructie cu incarcare mare: Forma cavitatii anvelopei a fost optimizata pentru a sustine greutatea suplimentara a vehiculului de la baterii, mentinand in acelasi timp o amprenta optima a benzii de rulare pentru performanta ridicata.
  • Autonomie extinsa: proprietatile materialului compusului benzii de rulare au fost reglate pentru o rezistenta ultra-scazuta la rulare, pentru a extinde autonomia vehiculului in timp ce face fata nivelurilor ridicate de cuplu. In plus, peretele lateral a fost proiectat pentru a reduce rezistenta aerodinamica, iar profilul produce mai putina masa rotativa, rezultand un consum redus de energie.

Sursa: news.goodyear.eu

Lasa un comentariu

0.0/5