- In comparatie cu predecesorul sau de succes, noul Ventus Prime 4 impresioneaza prin proprietati imbunatatite in continuare in aproape toate punctele relevante.
- Manevrarea si rezistenta la rulare a noii generatii de inalta performanta de la producatorul premium au fost optimizate in continuare.
- De asemenea, inginerii Hankook au reusit sa mareasca kilometrajul.
- Disponibil acum in numeroase dimensiuni de la 16 la 20 inchi.
Neu-Isenburg, Germania– Manevrabilitate sigura, uzura redusa, confort ridicat, zgomot redus al anvelopei si rezistenta redusa la rulare sunt criterii cheie de performanta atunci cand vine vorba de anvelope pentru soferul frecvent pretentios. Seria de succes „Ventus Prime” a Hankook a indeplinit in mod constant aceste cerinte si a devenit astfel cea mai vanduta linie de anvelope de vara a companiei in Europa. Noul Ventus Prime 4 ofera un amestec suplimentar optimizat de performanta, siguranta, confort si proprietati de mediu. De la lansarea pe piata, noul model de anvelope de vara, impreuna cu varianta SUV, este disponibil in 67 de dimensiuni de la 16 la 20 inci, cu latimi ale benzii de rulare de la 195 la 255 mm cu raporturi de aspect de la 40 la 65 si indici de viteza H la Y .
De la Ventus Prime 3 la Prime 4 – o poveste de succes
Noua benzi de rulare urmeaza Ventus Prime 3, cea mai vanduta anvelopa Hankook din Europa pana in prezent (peste 20 de milioane de unitati din 2015), care stabileste noi standarde in franarea pe teren umed, rezistenta la rulare si manevrabilitate pe uscat la acea vreme. Acest lucru a fost, de asemenea, confirmat de numeroase mass-media auto internationale de-a lungul anilor in testele lor independente de anvelope. De doua ori (2016, 2018), Ventus Prime 3 a castigat ceea ce este probabil cel mai mare test de anvelope de vara din Europa, realizat de cea mai mare revista auto din Germania, Auto Bild, cu peste 50 de concurenti. Anvelopa de confort premium de la Hankook a atins, de asemenea, cea mai mare nota in 2018 la testul international de anvelope realizat de clubul auto german ADAC si de partenerii sai europeni. In prestigioasa afacere cu echipamente originale, anvelopa a reusit, de asemenea, sa impresioneze numerosi producatori de vehicule cu performanta sa. Diverse modele de la Audi, Ford, Hyundai, MINI, Opel, Seat, Škoda si VW au fost si sunt echipate cu Ventus Prime 3.
„Inginerii nostri au reusit sa imbunatateasca in continuare proprietatile excelente ale lui Ventus Prime 3”, a declarat Sanghoon Lee, presedintele Hankook Tire Europe. „Acum putem oferi clientilor nostri o noua generatie de produse cu si mai multa siguranta si confort. Prin urmare, suntem foarte increzatori ca, cu Ventus Prime 4, compania noastra a dezvoltat un succesor de succes al celei mai vandute anvelope Hankook din Europa.”
Caracteristicile lui Ventus Prime 4 dintr-o privire
„Tehnologia compusa cu kilometraj ridicat” a Hankook Ventus Prime 4 este decisiva pentru kilometrajul care este cu o cincime buna mai mare decat cel al predecesorului sau. Combinatia inovatoare de materiale are ca rezultat o rigiditate mai mare a blocurilor de rulare, care, la randul sau, are ca rezultat o rezistenta mai mica la rulare si o uzura mai mica. Polimerii mai functionali asigura o legatura chimica mai puternica cu materialele de umplutura. In general, matricea de amestec modificata are un continut mai mare de silice. Pe langa uzura semnificativ mai mica, acest lucru are ca rezultat si un comportament de condus si mai controlat, in special pe drumuri ude. Pentru imbunatatiri suplimentare ale performantei, inginerii Hankook nu numai ca au revizuit compusul anvelopei, ci si designul modelului si conturul pentru o zona de contact deosebit de uniforma si plana. Pe de o parte, acest lucru minimizeaza uzura, in special pe marginile exterioare ale blocurilor individuale de rulare – pe de alta parte, asigura o performanta de franare semnificativ imbunatatita, in special pe drumurile ude. Datorita polimerilor nou dezvoltati, o proportie mai mare de silice, un nou proces de amestecare si utilizarea uleiurilor naturale, anvelopa straluceste si cu abraziune redusa, ceea ce se reflecta si intr-o crestere a kilometrajului.
Klaus Krause, seful Centrului Tehnic Hankook Tire Europe din Hanovra, Germania: „Scopul nostru a fost sa imbunatatim in special proprietatile de uzura – fara a face compromisuri cu privire la alte criterii. Cu noua generatie, Ventus Prime 4, am reusit. Am crescut durabilitatea anvelopei cu aproximativ 20% fata de predecesorul sau, obtinand in acelasi timp proprietati de manevrabilitate, confort si rezistenta la rulare si mai bune.”
Manevrabilitate mai buna chiar si pe drumuri uscate
Comportamentul de raspuns si mai direct pe drumurile uscate a facut, de asemenea, parte din specificatiile dezvoltatorilor Hankook si a fost obiectivul a numeroase test drive in noul centru de testare Hankook din Idiada/Spania. In timp ce marginile anterioare ale blocurilor dreptunghiulare ale blocurilor de rulare aveau tendinta de a se rostogoli sub o acceleratie laterala puternica, Ventus Prime 4 are margini mai rotunjite care impiedica acest fenomen. Acest lucru asigura cel mai bun suport posibil al profilului chiar si in colturile sportive. „Tehnologia Zigzag 3D Trend” utilizata pentru prima data pentru anvelopele de vara Hankook imbunatateste, de asemenea, comportamentul de condus uscat, deoarece creste forta de frecare a blocului in functie de deformarea acestuia.
Inginerii au crescut confortul fonic prin eliminarea numeroaselor surse potentiale de zgomot. Klaus Krause: „Am folosit acelasi principiu care este folosit pentru a crea camere anecoice – peretele camerei anecoice. Reflexia sunetului pe peretii interiori ai camerei este redusa semnificativ prin placarea cu material absorbant. Cu Ventus Prime 4 am furnizat marginilor blocurilor de rulare o structura 3D radiala, in forma de pana, care functioneaza exact conform acestui principiu si absoarbe reflexiile sunetului dintre blocuri.” De fapt, in functie de viteza, a fost posibil sa se reduca zgomotul anvelopei Hankook Ventus Prime 4 cu pana la 2,5 dB(A) in comparatie cu masuratorile din laboratorul Hankook (fata de predecesorul sau). Aceasta corespunde unui volum perceput care este redus cu aproximativ 20 la suta. Un alt factor in reducerea zgomotului este numarul mai mare de blocuri de rulare. Cu Ventus Prime 3, 70 de blocuri alcatuiesc circumferinta totala a unei anvelope, in timp ce un Ventus Prime 4 de aceeasi dimensiune este impartit in 80 de blocuri. Aceasta „Optimizare rotunda” este vizibila si in comportamentul de rulare, care este in general mai confortabil.