Producatorul de anvelope Goodyear a prezentat o alta anvelopa UHP care completeaza gama Eagle F1 Asymmetric. Este vorba de noul model de vara Eagle F1 Asymmetric 3 SUV, un produs pe care Goodyear spune ca l-a dezvoltat cu accent pe optimizarea franarii si manevrarii in toate conditiile. Producatorul arata ca o caracteristica cheie a noului Eagle F1 Asymmetric 3 SUV este tehnologia activa de franare. La franare, suprafata de contact a pneului cu drumul creste si, implicit creste aderenta acestuia. O alta caracteristica de imbunatatire a aderentei este tehnologia Grip Booster, care consta intr-un compus adeziv ce lucreaza pentru a creste aderenta la suprafata drumului.
Conform producatorului, testele efectuate de catre TUV SUD la cererea sa, comparand noile anvelope Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV cu Bridgestone Dueler H-P SPORT, Michelin Latitude Sport 3 si Pirelli P Zero Rosso pe dimensiunea 255/50 R19 107 Y, confirma punctele forte ale anvelopei. Goodyear raporteaza ca pe drumuri uscate si umede, Eagle F1 Asymmetric 3 SUV a aratat o distanta de franare mai scurta de 1,2 metri fata de urmatorul cel mai bun testat competitor al sau. “Franarea este unul dintre cele mai importante aspecte ale anvelopei, mai ales pe drumurile ude. De aceea suntem incantati de faptul ca testele arata ca modelul nostru Eagle F1 Asymmetric 3 SUV are o distanta de franare atat de semnificativa pe drumuri umede si uscate, comparativ cu principalii competitori “, a declarat Mike Rytokoski, directorul departamentului de marketing pentru Goodyear Europe.
Inginerii de la Goodyear au lucrat pentru imbunatatirea designului benzii de rulare a anvelopei cu ajutorul noii tehnologii de constructie optimizate pentru SUV. Corzile de intarire utilizate in diferitele straturi ale carcasei contribuie la imbunatatirea manevrarii vehiculelor la viteze mai mari, la optimizarea rigiditatii in viraje si la scaderea uzurii benzii de rulare. De asemenea, pentru a reduce pe viitor uzura modelului Eagle F1 Asymmetric 3 SUV, golurile si modelul benzii de rulare au fost optimizate. Aceste caracteristici sunt combinate cu UHP Cool Cushion Layer, o tehnologie care imbunatateste manevrabilitatea, reducand in acelasi timp rezistenta la rulare, rezultand o eficienta sporita a consumului de combustibil.
Prima dimensiune de anvelope 255/50 R19 107 Y XL, a fost lansata in februarie 2018, iar alte dimensiuni vor fi adaugate incepand cu lun martie. Un total de 28 de dimensiuni pentru diametrele jantei pornind de la R18 pana la R22 vor putea fi disponibile pana in ianuarie 2019.
Sursa: Tyrepress.com, News.goodyear.eu, Youtube Goodyear Tires