Giti Tire a inceput Campionatul de anduranta Cupa 2021 cu doua imagini de curse in masina GT Radial numarul 97, un nou vehicul marca Giti pe linia de start si un podium greu luptat.
Atat John McGuiness, care face parte din echipa de curse Honda TT Legends si cel mai bine cunoscut pentru cele 23 de victorii pe Isle of Man si 47 de podiumuri, cat si Steve Peat, renumitul multiplu campion mondial de ciclism montan si britanic la Downhill, a schimbat doua roti pentru patru la cursa de anduranta de patru ore. la Donington.
Ruland cu Ellis Hadley, inginer principal de testare la Giti Tire, echipa a terminat un respectabil 12, avand doar sansa de a conduce masina in conditii uscate vineri inainte de conditiile meteorologice teribile sambata. La sfarsitul cursei, ambii piloti stabileau timpii turului mai repede decat participantii la Cupa Fun.
Pentru prima data, producatorul a avut si o a doua masina pe grila de pornire, o intrare comuna cu partenerul GT Radial Performance Center (GTPC), partenerul MJ Tec din Stratford-upon-Avon.
Masina MJ Tec Giti este condusa de fiul proprietarului, soferul NASCAR Whelan Euro Series si fost campion Mini Class Challenge UK Cooper S Class, Scott Jeffs si Martin Gibson, Manager EU Testing Center & Motorsport UK pentru Giti Tire.
Livrata in culori galbene si negre ale producatorului Giti Tire Motorsport, utilizate in toate evenimentele de curse europene, echipa a terminat un magnific al treilea loc pentru a-si asigura un loc pe podium.
Giti Tire ramane partenerul oficial al anvelopelor din Cupa Campionatului de anduranta, care are noua curse programate pentru 2021, vizitand circuitele Silverstone National, Anglesey Coastal, Oulton Park International si Croft.
Toate masinile din competitie ruleaza pe anvelope GitiCompete GTR2, care fac parte dintr-o gama cuprinzatoare de anvelope de curse de competitie, care sunt utilizate la evenimente din intreaga lume. Descoperirile tehnologice dovedite sunt adaptate pentru a-si dezvolta in continuare portofoliile zilnice de autoturisme.
Brian McDermott, Country Manager – Marea Britanie pentru Giti Tire, a declarat: „Stim cu totii importanta retelelor de socializare, asa ca profitam de ocazie pentru a invita legende si celebritati de curse in masina GT Radial 97, astfel incat sa se poata bucura de provocarile unice ale seriei, alerga pe cauciucurile noastre si impartaseste-le experientele cu adeptii lor. ”
Gibson a adaugat: „Scott a concurat cu noi anul trecut in intalnirea de la Thruxton, care a inceput o conversatie in sezonul 2021 si s-a decis ca vom intra intr-o echipa anul acesta pentru a concura pentru Campionat. Cu doi piloti experimentati si o echipa dedicata, cautam sa fim in combinatie in ultima cursa din noiembrie. ”
Graham Mitchell, director de vanzari cu ridicata pentru serviciile de anvelope Micheldever, distribuitor exclusiv al GT Radial in Marea Britanie, a adaugat: „Utilizarea aliantei Fun Cup Endurance Championship devine mai mare si mai buna in fiecare an si vedem o acoperire TV suplimentara, tiparita si online.”
„Acest lucru poate fi o veste fantastica doar pentru centrele de performanta radiale GT (GTPC), deoarece continuam sa sensibilizam consumatorii cu privire la marca si sa sustinem reteaua noastra in crestere de companii independente de anvelope si garaje.”
Fun Cup Endurance Championship, cunoscut initial sub numele de VW Fun Cup, a fost lansat in Marea Britanie in 2002 cu obiectivul clar definit de a oferi curse eficiente din punct de vedere al costurilor, apropiate, interesante.
Cu o retea care depaseste in mod regulat 30, masinile sunt identice, concepute pentru curse, cu un singur loc, cu un sasiu de cadru spatial super-puternic, bazat pe Volkswagen Beetle. Acestea sunt alimentate de un motor pe benzina VW / Audi de 1800 CP, 130 CP, cu cutie de viteze secventiala Sadev, precum si frane de cursa si suspensie complet reglabila.