Skip to content Skip to footer

DUNLOP Sport Maxx RT 2 – proiectat pentru distante lungi

Noul model DUNLOP Sport Maxx RT 2

La sfarsitul anului 2015 producatorul Dunlop a anuntat lansarea noilor anvelope de vara DUNLOP Sport Maxx RT 2 din clasa Ultra High Performance in cadrul Salonul Auto de la Geneva. Noul model reprezinta varianta imbunatatita a predecesorului sau DUNLOP SP Sport Maxx RT, model foarte premiat si extrem de popular in randurile conducatorilor auto si al expertilor in domeniul testarii pneurilor. Sustinut de testele firmei independente TÜV SÜD Product Service GmbH, comandate de catre Dunlop, noul model Sport Maxx RT 2 demonstreaza aderenta si manevrabilitate excelenta si ofera timpi mai rapizi pe tur de pista de incercare fata de predecesorul sau.

Noul model DUNLOP Sport Maxx RT 2
Noul model DUNLOP Sport Maxx RT 2

Noul Sport Maxx RT 2 a fost dezvoltat in conformitate cu filosofia Dunlop “Forever Forward”, fiind un model ideal pentru soferii in cautarea unor experiente unice si interesante. Mostenirea participarii indelungate a companiei la curse, incluzand castigarea in competitiile de anduranta deschise, a fost o mare resursa si inspiratie pentru a construirea noii anvelope Sport Maxx RT 2. Modelul este un adevarat champion in aderenta si precizia directiei, conform rezultatelor TÜV SÜD Benchmark Test, ceea ce il recomanda pentru situatii care necesita performanta. Testul a avut ca rezultat un timp pe tur cu 1,3% mai bun pe o pista umeda si o manevrabilitate cu 4,1% mai buna pe uscat in comparatie cu media celor patru competitori modele premium: MICHELIN Pilot Sport PS3, BRIDGESTONE Potenza S001, PIRELLI Pzero si CONTINENTAL ContiSportContact 5. De asemenea, s-a dovedit cu 5,6% mai bun in testul pe pista circulara umeda. In plus, potrivit unui test DEKRA comandat de catre producator, DUNLOP Sport Maxx RT 2 livreaza cu 34% mai buna performanta de uzura pe axa cea mai severa, in comparatie cu media principalilor concurenti.

Printre principalele beneficii ale noilor anvelope de vara DUNLOP Sport Maxx RT 2 amintim: aderenta imbunatatita in viraje pe suprafete de drum uscat sau umed datorita suprafetei de contact anvelopa-sosea marite care ofera rezistenta la fortele laterale si rigiditate sporita; o reactie imbunatatit la drum si precizia directiei datoMRTrita structurii ranforsate cu fire de cord mai rezistente, cu un diametru mai mic si cu o acoperire mai redusa pentru a le duce cat mai aproape de drum; distanta de franare mai scurta, mai ales la viteze mari, datorita geometriei optimizate a blocurilor din banda de rulare care genereaza o rigiditate crescuta. Aceste beneficii sunt generate de imbunatatiri la nivelul profilului benzii de rulare, a compozitiei amestecului de cauciuc si a structurii anvelopelor. Aplicarea tehnologiei Dunlop Touch laProPlat realizarea noul model a presupus o combinare de tehnologii sofisticate pentru cauciucuri. Noul desen al benzii de rulare este mai plat, realizat in tehnologie MRT (Multi Radius Tread), utilizand 10 raze diferite pe conturul benzii cu o pata de contact cu 4-8 % mai mare, in functie de dimensiunea si tipul anvelopei. Eficienta foarte mare de distribuire a presiunii pe suprafata de contact asigura o manevrabilitate imbunatatita si o rezistenta la acvaplanare, stabilitate si precizie sporite, imbunatatind aderenta pe drum uscat si performanta pe linie drepta si in curbe. DUNLOP Sport Maxx RT 2 ofera reactii mai precise si progresive.

Utilizarea tehnologiei Hybrid Overlay impreuna cu o centura de ranforsare continua JLB (Jointless Belt), fara imbinari, asigura reducerea deformarilor circumferintei la viteze mari. Amestecul de cauciuc pentru banda de rulare este realizat cu ajutorul a trei tehnologii: Silica-Plus (un compus inspirat din anvelopele de curse) asigura franare si accelerare exceptionaJBLle si un grad scazut de uzura, in special pe carosabilul ud si la temperaturi scazute; Dublu-Silica un compus care asigura manevrabilitate excelenta pe carosabil pe timp de vara si toamna, aderenta sporita si rezistenta la uzura; compus adaptiv (o tehnologie a compusilor care utilizeaza polimeri din compozitia anvelopelor de curse) necesar pentru a se adapta la textura suprafetei drumultalonui, asigurand un contact mai mare la nivel microscopic, ceea ce implica o aderenta superioara si performante de franare. Sistemul specific pentru locasul talonului consolideaza legatura intre anvelopa si janta, asigurand un sofat mai precis si stabil, creste capacitatea de control si asigura un feedback exceptional din partea drumului. Blocurile mari de umarul exterior au rol de aderenta sporita la viraje, in timp ce blocurile scurte de franare cu rigiditate crescuta contribuie la obtinerea unui contact optim cu drumul cea ce asigura distante de franare mai mici, mai ales la viteze mari.

Gama de DUNLOP Sport Maxx RT 2 este disponibila in 19 dimensiuni, cu latimi intre 225 – 295 mm,  seriile 35 la 45, cu diametre de jante de 17 la 21 inch, indici de greutate 88 la 109  si indici de viteza Y si W, 80% dintre dimensiuni fiind disponibile incepand cu martie 2016.

Gama dimensiuni DUNLOP Sport Maxx RT 2
Gama dimensiuni DUNLOP Sport Maxx RT 2

Sursa: tyrereviews.co.uk, oponeo.co.uk, dunlop.eu, shina.guide, motorpasion.com

 

Lasa un comentariu

0.0/5