Continental a lansat rezultatele semestriale ale anului 2018, anuntand o crestere accelerata in al doilea trimestru al anului 2018, cu o crestere a vanzarilor organice de 5,4%.
In prima jumatate a anului, Continental si-a marit vanzarile la 22,4 miliarde de euro si a inregistrat un rezultat operational ajustat de 2,2 miliarde de euro. Aceasta corespunde unei marje EBIT ajustate de 10%.
“Forta noastra tehnologica sta la baza cresterii noastre rapide si profitabile. Aceasta face mobilitatea in intreaga lume sigura, curata si inteligenta. Este o solutie pioniera pentru mobilitatea viitorului si vitala pentru succesul nostru pe termen lung intr-un mediu caracterizat de schimbare si incertitudine “, a declarat directorul executiv al Continental, Dr. Elmar Degenhart prezentand cifrele de afaceri pentru prima jumatate a anului 2018.
“Cresterea noastra profitabila in al doilea trimestru este o dovada suplimentara a fortei noastre. In plus, aportul ridicat in domeniul mobilitatii electrice este, de asemenea, binevenit si demonstreaza ca portofoliul nostru de produse este potrivit pentru viitor”, a adaugat el.
Degenhart a fost, de asemenea, multumit de rezultatele trimestriale ale diviziei anvelope, care a fost afectata de efectele cursului de schimb in primele trei luni. EBIT-ul sau ajustat a crescut de la 15,2% in primul trimestru la 17,8% in al doilea trimestru.
“Activitatea noastra de anvelope a revenit din nou in al doilea trimestru, mentinandu-si pozitia profitabila pe piata mondiala”, a spus Degenhart.
Privind spre sfarsitul anului, Continental a subliniat ca al treilea trimestru este in mod traditional afectat de efectele sezoniere, cum ar fi constructorii de masini care inchid plantele pentru sarbatori. Cu toate acestea, asteapta un trimestru puternic la sfarsitul anului si, prin urmare, confirma perspectivele sale pentru intregul an de afaceri.