Continental a fost din nou votat cel mai popular brand de anvelope in editia de acest an a revistei auto Autozeitung, in „Top Brands“, competitia din acest an. Aceasta a fost a noua oara consecutiv cand marca Continental si-a asigurat pole-position in randul producatorilor de pneuri. Dintre cei 12.500 de cititori care au votat, 47,9 la suta sau aproape unul din doi au optat pentru Continental, in timp ce a doua marca inregistrata a avut 29,2 la suta din voturile exprimate. Autozeitung a invitat cititorii sai sa aleaga marcile de top pentru 2017 inca din toamna anului trecut. Cititorii au fost rugati sa selecteze dintr-o lista de noua categorii marcile internationale diferite.
„Suntem incantati de increderea pe care cititorii Autozeitung o au in marca premium si produsele noastre premium“, a declarat Frank Jung, Director de Marketing si Sales PLT Tires pentru Germania, Austria si Elvetia, comentand votul. „Impreuna cu rezultatele remarcabile pe care anvelopele noastre de vara si de iarna le-au avut de mai multi ani in testele AutoZeitung, un alt factor care a fost reflectat cu siguranta in acest rezultat foarte pozitiv a fost prezenta noastra pe piata foarte puternica in Europa, unde oferim anvelope de echipamente originale pentru aproximativ o treime din toate autovehiculele noi. Autozeitung numeste intotdeauna in mod explicit numele producatorului de anvelope in toate testele de drum. De asemenea, o mare parte din cititori au fost, fara indoiala, de asemenea, influentati in alegerea lor prin propria lor experienta a produselor noastre.“