Hankook spune ca modelul benzii de rulare a Ventus S1 evo 3 a fost adaptat in special pentru vehiculele electrice, cum ar fi Audi e-tron GT, pentru a reduce zgomotul anvelopelor cu aproximativ trei decibeli.
Hankook Tire isi extinde cota de piata in sectorul echipamentelor originale ale vehiculelor electrice (EV) cu anvelope pentru Audi e-tron GT.
Compania spune ca piata EV este in crestere mai rapida decat orice alta categorie de vehicule. Hankook spune ca in Europa, cresterea in 2020 este de aproximativ 138%, comparativ cu anul precedent (sursa: dpa).
Potrivit companiei, Hankook este montat pe Audi e-tron GT ex functioneaza cu Ventus S1 evo 3 ev, care a fost special dezvoltat pentru nevoile vehiculelor electrice. In dimensiunea 225 / 55R19 XL 103Y pe puntea fata, 275 / 45R19 XL 108Y pe puntea spate, Ventus S1 evo 3 ev gazduieste numeroase rafinamente tehnice care ajuta la aducerea in mod optim a performantelor masinilor sport cu energie electrica pe sosea, spune compania.
Compania spune ca pentru Audi e-tron GT, modelul benzii de rulare a Ventus S1 evo 3 a fost adaptat in special pentru vehiculele electrice pentru a reduce zgomotul anvelopelor cu aproximativ trei decibeli. In plus, pentru a face fata solicitarilor provocate de performantele ridicate ale masinilor sport electrice, anvelopa este intarita cu asa-numita tehnologie de ambalare a margelei, precum si o rigiditate laterala ridicata pentru o manevrabilitate deosebit de precisa chiar si la viteze mari, spune Hankook. . In plus fata de caracteristicile sportive, anvelopa EV de la Hankook este, de asemenea, o componenta importanta pentru confort, deoarece Grand Turismos, precum Audi e-tron GT, sunt proiectate pentru a permite calatorii confortabile chiar si pe calatorii lungi, potrivit companiei.
Pentru a raspunde cerintelor specifice pentru un vehicul electric precum Audi e-tron GT, dezvoltatorii Hankook au optimizat procesul de vulcanizare a compusului pentru anvelope in conformitate cu aplicatia, pentru a asigura echilibrul corect al temperaturii, sincronizarii si presiunii. Ventus S1 evo 3 ev atinge cu 30% mai multa durabilitate in comparatie cu un compus standard al benzii de rulare. Performanta la abraziune a fost imbunatatita cu 5% comparativ cu modelul conventional, iar rezistenta totala la rulare a fost redusa cu 13%, spune compania.