Sailun Tyres a lansat doua noi anvelope de autoturisme, in cadrul unui eveniment organizat in localitatea Loheac, regiunea Bretagne, Franta. Ambele anvelope fac parte din linia Atrezzo PCR(Passenger Car Radial) a companiei Sailun Tyres: Atrezzo Elite, o anvelopa de vara HP cu banda de rulare asimetrica si Atrezzo Eco o anvelopa de vara HP conceputa mai mult ca o alternativa ecologica ce completeaza Elite in ceea ce priveste gama profilului dimensional.
Pe timpul prezentarii celor doua anvelope, Sailun a dat detalii si despre prima sa anvelopa all-sezon, Atrezzo 4 Seasons, care a fost lansat in cinci dimensiuni. Evenimentul este o continuare a altor evenimente organizate in Loheac si Val d’Isère pe linia colaborarii Sailun cu distribuitorul sau francez DistriCash, desi de data aceasta fabricantul a ” stat pe propriile picioare “, cum a spus directorul Sailun Jinyu (Europa) Martin Vest in fata invitatilor, distribuitori din toata Europa si Orientul Mijlociu dar si a unor membri prestigiosi ai presei de specialitate. In cadrul evenimentului de la Loheac specialistii publica
tiei on-line Tyres & Accessories au avut o multime de posibilitati de a incerca cele doua modele de pneuri, alaturi de anvelopa Sailun ZSR UHP lansata in 2014, in trei teste de aderenta separate efectuate pe pista din autodromul Loheac. Anvelopele Atrezzo Elite au fost montate pe un automobil Renault Clio si testate pe un circuit de conducere in jurul caruia soferii au mentinut o viteza constanta, demonstrand stabilitatea anvelopelor in manevrarea pe carosabil uscat la viraje stranse. Anvelopele Atrezzo Eco au fost montate la doua dintre cele mai economice automobile : Renault Twingo si Renault Zoe – complet electric, pentru un test de franare pe drum umed, care a aratat caracteristicile sale de siguranta pentru traficul urban tipic. In final, anvelopele Sailun ZSR au fost testate din nou pe pista completa, montate pe un Renault Clio tunat si pe un Megane RS, la care echipa de soferi profesionisti ai circuitului Loheac a apreciat aderenta “progresiva” a anvelopei. Anvelopele Atrezzo Elite sunt disponibile initial in 35 de dimensiuni, fiind proiectate pentru a satisface asteptarile pietei europene pentru masini mici si mijlocii de inalta performanta.
Michael Eckert, director de marketing Sailun a explicat: “Atrezzo Elite este o anvelopa HP asimetrica noua pentru autoturisme compacte si medii. Elite pezinta, in ansamblu, un grad foarte ridicat de performanta de conducere atat in conditii de carosabil uscat cat si pe carosabil umed, are un desen al benzii de rulare special cu un umar exterior solid si un compus de cauciuc specific pentru cresterea manevrabilitatii dinamice si de franare.”
Anvelopa are o banda de rulare asimetrica cu trei nervuri centrale uniforme si blocuri de umar robuste care maximizeaza efectiv pata de contact avand ca rezultat o performanta buna de manevrare pe drumuri uscate. Cele trei nervuri centrale au pe suprafata lor striuri diagonale care impreuna cu cele patru caneluri circumferentiale asigura dispersarea apei, au caracteristici anti-acvaplanare si impreuna maresc aderenta pe carosabil umed. Componentele chimice ale anvelopei includ micro-Silica cu grad inalt de dispersie si cauciuc stiren-butadiena avansat (SBR), dezvoltat pentru caracteristici de inalta performanta. Anvelopele Atrezzo Eco au o structura similara cu Elite dar cu trei caneluri mai subtiri, fiind dezvoltata pentru zona automobilelor economice compacte si disponibil in 27 de dimensiuni.
Michael Eckert a spus : “Atrezzo Eco este o anvelopa HP cu caracterisitici de economisire a combustibilului dezvoltata special pentru autoturisme de oras si vehicule compacte mici, cu un profil optimizat al benzii de rulare care ofera un nivel optim de siguranta chiar si in conditii de drum umed si cu un amestec de cauciuc cu rezistenta redusa la rulare care asigura o mai buna economie de combustibil si zgomot foarte redus. In plus, acesta ofera un raspuns foarte bun al directiei si franare excelenta.”
Anvelopa are o serie de caracteristici cu care atinge aceste obiective de performanta. Pentru performanta pe carosabil umed, anvelopa are trei caneluri longitudinale deschise, care combina cu canelurile laterale pentru eficientiza scurgerea apei si aderenta. Striurile diagonale de pe nervuri asigura rezistenta la acvaplanare la viteza mare. Nervurile centrale simetrice delimitate de cele trei caneluri longitudinale combinate cu blocurile masive ale umerilor care dau o mai mare rigiditate, ajuta anvelopa sa imbunatateasca performanta de directie si stabilitatea manevrarii in timp ce reduce rezistenta la rulare. Compusul din banda de rulare a fost formulat pentru a creste caracteristicile ecologice ale anvelopei, eficienta consumului de combustibil si durata de viata, conform celor declarate de Sailun. In plus fata de cele doua anvelope noi testate la Loheac, Sailun a anuntat, de asemenea lansarea unui al treilea model conceput pentru a satisface cererea de pe piata europeana – de data aceasta pe segmentul in crestere de anvelope pentru toate anotimpurile. Atrezzo 4 Seasons va fi disponibil initial intr-o serie mica de 5 dimensiuni.
Eckert a explicat: “Acesta anvelopa multi-anotimp este un model complet nou, revolutionar, disponibil in dimensiuni mai relevante. Proiectarea speciala a profilului asimetric al benzii de rulare si a compusului de cauciuc asigura performante de manevrare si de franare remarcabile in conditii severe de drum si vreme de-a lungul intregului an. Acesta are, de asemenea caneluri laterale in zig-zag si striuri pentru marirea tractiunii pe zapada si gheata si blocuri de umar compacte pentru asigurarea unui raspuns directie dinamic de conducere pe suprafata uscata.”
Anvelopa are un model asimetric original care va da performanta pneului pe tot parcursul anului. Acesta dispune de noi caneluri tridimensionale, striuri in zig-zag si caneluri laterale profilate, care se combina pentru a maximiza marginile taietoare, pentru performante atat pe zapada cat si pe drum umed. In acelasi timp, blocurile masive in V traversate de striuri sunt concepute pentru a imbunatati performanta de manevrare pe drum uscat pe durata de viata a anvelopei.
Sursa: tyrepress.com; sailuntyre.eu