Skip to content Skip to footer

Continental PremiumContact 6 – siguranta fara compromisuri

CONTINENTAL PremiumContact 6

Producatorului Continental a lansat noua sa anvelopa de vara CONTINENTAL PremiumContact 6. Prof. dr. Burkhard Wies, sef Tyre Line Development EMEA/Americas OE and Replacement de la Continental a declarat: “Cerinta principala a noului model PremiumContact 6 este de a oferi siguranta fara compromisuri. Dezvoltarea unui pneu care este atat de echilibrat incat sa poata indeplini aceasta cerinta exigenta si, in acelasi timp, sa ofere maximum de confort si manevrabilitate precisa, dinamica, precum si kilometraj ridicat si rezistenta redusa la rulare a fost atat o provocare majora, cat si un factor de motivare imens”. Noul model PremiumContact 6 inlocuieste doua anvelope – Continental ContiPremiumContact 5 si Continental ContiSportContact 5, unificand confortul si eficienta gamei PremiumContact, cu performanta ridicata, precizia directiei si aderenta gamei SportContact.

CONTINENTAL PremiumContact 6
CONTINENTAL PremiumContact 6

Gama Continental SportContact 6 se va produce in continuare pentru dimensiuni de la 19 inch, iar gama ContiEcoContact 5 pentru dimensiuni de la 16 inch in jos. Odata cu fuzionarea liniilor de anvelope Premium si Sport, inginerii trebuiau sa combine calitatiile contrare, cunoscute sub numele de contradictii tinta. Franare pe drum umed, rezistenta la rulare si manevrarea pe drum uscat necesita calitati diferite de performanta ale anvelopelor, probleme pe care Continental le-a rezolvat cu o serie de solutii interesante. Noile inovatii includ un compus sintetic de siliciu amorf pentru distante scurte de franare pe carosabil umed, un compus polimeric rezistent la abraziune combinat cu un model al benzii de rulare suplu pentru a imbunatati rezistenta la rulare cu 15% si a scadea zgomotul cu 10 % si un design avansat cu macro-blocuri care utilizeaza blocuri de umar lungi, care se sustin unul pe celalalt, combinate cu geometrie asimetrica a benzii de rulare, oferind aderenta suplimentara si o precizia a directiei pentru o manevrare sportiva. Structura complexa de blocuri rezultata in umarul anvelopei este capabila sa transfere extrem de eficient forte foarte mari, cum ar fi cele generate in viraje. Structura asimetrica a nervurilor din banda de rulare asigura un nivel similar de performanta in transferul fortelor de ghidare laterala.

Comparatie modele ContiSportContact 5 si ContiPremiumContact 6
Comparatie modele ContiSportContact 5 si ContiPremiumContact 6
Diferente gama anvelope vara Continental
Portofoliu modele anvelope vara Continental

Prezentarile tehnice spun doar povestea prin numere si procente. Pentru a experimenta direct, Continental a invitat reprezentanti ai revistei TyreReviews la circuit MonteBlanco din sudul Spaniei pentru a testa noua anvelopa CONTINENTAL PremiumContact 6 in comparatie cu cele doua modele inlocuite de ea, anvelopele SportContact 5 si PremiumContact 5. Pentru teste s-a fost folosit un BMW Seria 6 pentru a testa viteza de reactie in directie si stabilitatea la schimbarea benzii de rulare, un Mercedes E Classes pentru testarea zgomotului si confortului, precum si o colectie de hatchback-uri rapide doar pentru a vedea modul in care noua anvelopa functioneaza pana la si peste limita de aderenta. Normal, noul PremiumContact 6 a excelat.

modele anvelope vara Continental
Continental ContiSportContact 5, Continental ContiPremiumContact 5 si Continental PremiumContact 6

Echipate pe BMW-uri PremiumContact 6 a fost cu o clasa in fata modelului PremiumContact 5 in ceea ce priveste aderenta de pe loc, viteza de reactie in directie, echilibrul masinii si manevrabilitate la limita. Mult mai impresionant a fost ca s-a comportat drept cea mai buna anvelopa sport in comparatie directa cu modelul SportContact 5, oferind o viteza de reactie a directiei usor mai rapida, la un nivel general similar de echilibru si aderenta. Pe drum deschis noile anvelope vara CONTINENTAL PremiumContact 6 au excelat din nou. Chiar si cu un dezavantaj dimensional al anvelopei sub forma unei roti mai mari si al unui perete lateral mai mic (225/55 R17 vs 245/45 R18), noul PremiumContact 6 s-a zguduit mai putin peste denivelari si a generat un zgomot mai mic fata de modelul PremiumContact 5, generand o rulare mai placuta pentru auz. Pentru testul final al zilei a fost folosit un VW Golf GTI, un Renault Megane RS si un Subaru Impreza STI. Nu a existat nici o anvelopa de comparatie disponibila, astfel ca nu s-a putut verifica ceva specific, insa PremiumContact 6 a suportat bine utilizarea excesiva, oferind un circuit rapid, placut si un bun echilibru general pe toate cele trei masini.

Testare Continental PremiumContact 6
Testare noile anvelope Continental PremiumContact 6 Monteblanco

Producatorul a realizat performante impresionante cu noile cauciucuri de vara Continental PremiumContact 6 combinand doua calitati de performanta opuse ale gamelor Premium si Sport. Continental PremiumContact 6 ofera cu adevarat toate caracteristicile de manevrare sportiva ale anvelopei ContiSportContact 5, imbunatatita in acelasi timp cu confortul, zgomotul si eficienta anvelopei ContiPremiumContact 5. Specialistii, dar mai ales utilizatorii, sunt foarte dornici de a vedea aceste caracteristici la lucru, in viitoarele teste de cauciucuri impotriva rivalilor sai cheie, noile anvelope MICHELIN Pilot Sport 4 si GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 3, cu dimensiunile de 17 si 18 inch, primele impresii fiind ca va fi o concurenta foarte puternica. Continental PremiumContact 6 va fi disponibil de la inceputul anului 2017, cu 70 de dimensiuni intre 16 si 21 inch, care vor acoperi o gama diversificata de automobile. Toate dimensiunile au primit nivelul A la aderenta pe carosabil umed conform etichetei UE.

Sursa : continental-tires.com, tyrereviews.co.uk, continental-tyres.co.uk, caranddriver.gr

Lasa un comentariu

0.0/5