Vredestein Ultrac Pro, o noua anvelopa de vara ultra ultra ultra performanta (UUHP) care va fi lansata in aceasta primavara, va avea o structura extrem de inovatoare si un nou compus avansat al benzii de rulare care ii va conferi o combinatie unica de manevrabilitate superioara si confort de prima clasa. Noua anvelopa a fost conceputa pentru o gama larga de vehicule de inalta performanta si supercaruri echipate cu jante cu diametrul de pana la 24 de inci.
In comparatie cu anvelopele anterioare Vredestein UUHP si cu produsele consacrate din aceasta categorie, exista diferente semnificative in ceea ce priveste dispunerea materialelor in structura anvelopei. Acest lucru este evident in special in zona talonului si in zona inferioara a peretelui lateral, aproape de janta, care au fost complet regandite. Acest lucru a dus la un design care face ca anvelopa sa fie stabila la viteze mari si in timpul virajelor agresive, oferind in acelasi timp o rulare lina pe suprafete cu gropi.
In plus, banda de rulare a anvelopei va incorpora un compus nou, foarte avansat, de noua generatie, produs printr-un proces inteligent de amestecare care utilizeaza polimeri, materiale de umplutura si rasini performante de ultima generatie pentru a garanta aderenta pe uscat si pe umed intr-o gama larga de temperaturi.
Structura regandita a anvelopei de performanta
“Ultrac Pro indeplineste cele mai exigente obiective de performanta si manevrabilitate pe care le-am definit in timpul fazei de dezvoltare a produsului, oferind in acelasi timp o rulare lina si confortabila”, explica Daniele Lorenzetti, Chief Technology Officer la Apollo Tyres. “Aceasta anvelopa deschide noi drumuri, fiind foarte diferita de omologii sai de inalta performanta care, de obicei, necesita un compromis clar – performanta sau confort.”
Rezistenta la deformarea talonului a fost crescuta cu 85% ca urmare a reproiectarii componentelor din zona talonului, ceea ce este ideal pentru anvelopele de inalta performanta cu profil redus.
“Aceasta stabilitate sporita confera anvelopei un grad mai mare de rigiditate in sectiunea sa inferioara, limitand foarte mult deformarea laterala in timpul virajelor dure”, adauga Lorenzetti. “In mod esential, reduce, de asemenea, cerinta ca peretele lateral sa ofere anvelopei o mare parte din stabilitatea sa laterala.”
Rigiditatea mai mare din zona jantei a permis inginerilor sa proiecteze peretele lateral al modelului Ultrac Pro cu un profil mai subtire, oferind anvelopei o “zona de flexiune” mult mai mare si un grad mult mai mare de complianta naturala atunci cand se deplaseaza pe suprafete cu gropi. De asemenea, designul optimizat a redus semnificativ greutatea anvelopei si a imbunatatit sustenabilitatea produsului.
Zona in care peretele lateral se intalneste cu banda de rulare – cunoscuta sub numele de zona umarului – a fost reproiectata, folosindu-se materiale mai flexibile. Acest lucru a permis echipei de cercetare si dezvoltare a Apollo Tyres sa imbunatateasca si mai mult complianta la rulare a modelului Ultrac Pro pe suprafete mai accidentate, precum si sa reduca la minimum rezistenta la rulare. Echilibrul optim intre banda de rulare, peretii laterali si zona talonului a permis, de asemenea, obtinerea unei forme perfecte a amprentei in orice conditii.
Ultrac Pro va fi oferit intr-o gama larga de dimensiuni, de la jante de 18 pana la 24 de inch, si a fost optimizat pentru un spectru larg de masini sport, supercaruri si berline, hatchback-uri si SUV-uri de inalta performanta.