La Consumer Electronics Show (CES), Hankook prezinta cea mai recenta versiune a anvelopei concept i-Flex fara aer, ca parte a cooperarii cu Hyundai Motor Company. Designul biomimetic permite o absorbtie excelenta a socurilor si o capacitate portanta, in timp ce constructia fara aer creste siguranta si reduce costurile de intretinere – avantaje importante pentru conceptele de mobilitate autonoma.
Neu-Isenburg – Solutiile de mobilitate autonoma ale viitorului necesita o noua generatie de anvelope care combina intretinerea minima cu siguranta maxima si confort excelent. Anvelopele nepneumatice (NPT) sunt predestinate acestui domeniu de aplicare. Compania globala de anvelope Hankook Tire & Technology isi prezinta anvelopa fara aer „i-Flex” intr-o prezentare comuna cu Hyundai Motor Company la cel mai mare eveniment de tehnologie de consum din lume, CES 2022, care va avea loc in perioada 5-8 ianuarie.
La CES 2022, Hyundai Motor Company a dezvaluit pentru prima data modulul Plug & Drive (PnD). Se bazeaza pe tehnologia robotica care permite Mobility of Things (MoT), un ecosistem in care toate obiectele sunt mobile. Hankook i-Flex este echipat pentru a maximiza caracteristicile si functiile modulului PnD.
i-Flex este un concept futurist de anvelopa non-pneumatica cu design biomimetic. Formatul compact de 10 inchi, un diametru de 400 mm si latimea de 105 mm in combinatie cu constructia airless fac din cea mai recenta versiune partenerul optim de transport. Si spre deosebire de anvelopele conventionale, accidentele cauzate de perforatii apartin trecutului. In plus, anvelopa nu necesita monitorizare a presiunii aerului sau reumpleri, ceea ce o face o solutie optima pentru vehiculele autonome.
i-Flex a fost dezvoltat folosind studii si teste biomimetice riguroase. Pentru a absorbi socurile din drum si pentru ca acesta sa poata transporta incarcaturi grele, a fost adoptat designul unei spite interblocate cu mai multe straturi, inspirata din structura celulara a organismelor vii. Spita multistrat interconectata structureaza celula in trei dimensiuni pentru o mai buna absorbtie a socurilor, permitand in acelasi timp structurilor celulelor hexagonale si tetragonale de diferite rigiditati sa se uneasca pentru un suport mai stabil al sarcinii.
In plus, un profil concav al benzii de rulare in forma de C asigura petecul de contact maxim, contribuind la siguranta pe drum. Banda de rulare, proiectata pentru miscarea multidirectionala a vehiculului, adopta designul caracteristic in fagure al corpului anvelopei.
Hankook Tire se dedica construirii unui viitor mai durabil in mobilitate si, prin urmare, lucreaza la tehnologia anvelopelor non-pneumatice din 2010. Acest efort continuu a condus la nasterea i-Flex, o anvelopa fara aer cu siguranta ridicata, intretinere redusa si durabilitate ridicata – care serveste acum ca o solutie ideala pentru mobilitatea viitoare. Hankook isi continua cercetarea si dezvoltarea pentru a aduce imbunatatiri suplimentare.
Hankook Innovative Performance (H.I.P), filosofia Hankook Tire pentru tehnologie, se afla in centrul angajamentului companiei pentru o mobilitate durabila si ecologica. In acest scop, Hankook Tire va continua sa realizeze proiecte care permit schimbari pozitive pentru viitor, permitand in acelasi timp companiei sa isi consolideze competitivitatea pe piata cu tehnologii inovatoare.