In mai putin de doua luni de la lansare, noul site al campaniei “Everywhere” a avut un milion de accesari in Europa. Aceasta campanie inovatoare a fost gandita in jurul sloganului Bridgestone “Your Journey, Our Passion”, printr-o excursie interactiva la care va participa conducatorul auto. Jake Ronsholt, General Manager Corporate and Brand Communications, Bridgestone Europe a declarat ca ,,suntem absolut incantati de raspunsul pozitiv pe care l-a primit aceasta noua initiativa a brandului nostru. Prin campania ‘Everywhere’ ne dorim sa ajungem la clientii nostri si sa aflam mai multe despre ceea ce-i intereseaza pe ei: calatoria. In acelasi timp noua campanie are rolul de a oferi informatii si ponturi interesate. Si, bineinteles, entuziasmul initiativei noastre pe canalele social media demonstreaza cat de multi oameni se bucura si apreciaza aceasta noua experienta marca Bridgestone.”
Campania se desfasoara in jurul unui videoclip antrenant care il poarta pe utilizator intr-o calatorie spectaculoasa si care il invita sa intre in competitie, sa participe la jocuri si sa se distreze. Derek Turner-Smith, CEO-ul JWT International (agentia de creatie), crede ca: “Este fantastic sa vezi cum oamenii din intreaga Europa apreciaza si se implica in aceasta campanie. Aceasta reactie nu face altceva decat sa demonstreze faptul ca reteta noastra de a crea solutii inovatoare care aduc viata brandurilor, chiar functioneaza!”. Parteneriat puternic si creativ dintre compania de anvelope Bridgestone Europa, JWT International, agentia care a dezvoltat si lansat conceptul, si PhD, companie responsabila de campania media, a rezultat intr-un concept foarte diferit si inovator.
Bridgestone Europa si-a propus sa dezvolte o relatie mai apropiata cu clientii sai pe tot parcursul anului. Ivana Uspenski, Account Director la PhD, a spus: “Bridgestone este de acord ca metoda eficienta prin care agentia noastra a promovat campanie pe Facebook, a jucat un rol cheie in acest succes major. Numai in prima luna a campaniei, activitatiile media au generat deja mai mult de 20.000 de fani noi pe reteaua de socializare. “