Inaintea prestigioasei curse ADAC TOTAL 24h la inceputul lunii iunie, Nürburgring a anuntat ca doua dintre sectiunile sale de pista vor purta numele Goodyear, extinzand o cooperare care a crescut de peste un deceniu. Pe circuitul Grand Prix al circuitului Eifel, „bucla scurta” anterioara va fi cunoscuta in viitor ca „bucla Goodyear”. In plus, acul de par de pe partea de sud a circuitului va deveni „cotitura Goodyear”.
In viitor, instalatiile publicitare – precum turnul de cronometrare distinctiv din interiorul „turei Goodyear” – vor arata, de asemenea, faimoasa pictograma Goodyear Wingfoot, subliniind legatura puternica dintre legendarul circuit de curse si marca de succes a anvelopelor. Un alt semn al cooperarii mai profunde este si logo-ul partenerului Nürburgring, pe care Goodyear il va folosi in comunicarea sa in viitor.
„Toata lumea lauda ceea ce a testat Nürburgring” – oricine a vizitat vreodata Nürburgring cunoaste panoul publicitar istoric care impodobeste si astazi padocul istoric al Nürburgring. Si numele inca spune totul: la cea mai lunga pista de curse din lume, cu putin peste 25 km, inca se fac cercetari importante in dezvoltarea si optimizarea vehiculelor si anvelopelor. Goodyear isi testeaza aici si cele mai sportive produse din segmentul UUHP („Ultra-ultra-high-Performance”).
Performanta acestor anvelope i-a convins si pe operatorii de cale. De la inceputul anului, Goodyear a fost partenerul oficial al anvelopelor Nürburgring si echipeaza toate masinile de service si de companie, precum si Academia de conducere Nürburgring, parcul off-road si ring ° kartbahn. O parte a acestui parteneriat este, de asemenea, prezenta vizuala la fata locului – nu in ultimul rand direct la start si la sosire, unde Goodyear VIP Lounge formeaza o locatie premium pentru eveniment deasupra pistei.