Marea intrebare in 2021 pare sa fie: „Ce va aduce noul an?” Curtis Brison, vicepresedinte al vanzarilor de anvelope pentru pasageri si camioane usoare, Hankook Tire America Corp., ne-a impartasit recent gandurile. Iata primele cinci predictii ale lui Brison pentru 2021.
1. Asteptati-va la mai multa volatilitate.
“Piata va ramane incerta, deoarece pandemia va continua sa fie forta dominanta in prima jumatate a anului”, ne-a spus Brison. „Cu toate acestea, ne asteptam ca multi americani sa continue sa arate o preferinta pentru conducerea vehiculelor in fata calatoriilor aeriene sau a transportului public, ceea ce ar putea duce la o cerere crescuta pentru vanzarile de anvelope mai tarziu in 2021”.
2. Mai multe „alegeri economice”.
Ce inseamna Brison prin asta? In cuvintele sale: „Cu multi proprietari de masini care isi strang centurile in conditii financiare dificile, proprietarii de vehicule vor cauta sa faca alegeri mai inteligente si mai economice. Anticipam ca vanzarile de anvelope in 2021 vor gravita catre optiuni mai ieftine – dar performante -. Si soferii care se confrunta frecvent cu conditiile meteorologice nefavorabile vor avea optiunea de a explora piata in crestere a anvelopelor pentru toate conditiile, in loc sa achizitioneze seturi separate de cauciuc pentru toate anotimpurile si pentru toata iarna. ” (Hankook este extrem de optimist pe segmentul de toate conditiile meteorologice, dupa cum reiese din acest recent articol MTD).
3. Camioanele usoare, SUV-urile si jantele mai mari vor fi segmentele „cele mai fierbinti”.
„Camioanele usoare si SUV-urile cresc in ceea ce priveste cota lor de vanzari de vehicule noi, determinand cererea pentru acel sector al pietei anvelopelor”, spune Brison. „Vedem, de asemenea, o crestere a dimensiunilor jantei pentru vanzarile de anvelope, in special pentru 18 inci si mai mult.”
4. Noi „cerinte” pentru anvelopele de vehicule electrice.
„Proprietarii de vehicule electrice acorda o atentie sporita rolului pe care il joaca anvelopele lor in performanta si confortul vehiculelor lor”, explica el. „Pe langa nevoia de rezistenta la rulare scazuta si durata de viata mai lunga a benzii de rulare, motoarele caracteristice mai silentioase ale vehiculelor electrice inseamna ca zgomotul amortizarea devine un factor critic pentru aceste achizitii. Pentru a aborda acest lucru, producatorii de anvelope se concentreaza acum pe modalitati de a imbunatati acest lucru, inclusiv adaugarea de spuma la anvelopele de vehicule electrice. ”
5. Dealerii trebuie sa isi concentreze atentia asupra sigurantei si ingrijirii clientilor.
„Afacerea repetata a fost intotdeauna numele jocului, dar asigurarea faptului ca astazi clientii se simt in siguranta pe langa faptul ca sunt ingrijiti este cruciala pentru asigurarea unei afaceri durabile pe tot parcursul anului 2021”, noteaza Brison. „Dealerii pot contribui, de asemenea, la maximizarea vizitelor clientilor oferindu-le servicii adecvate„ in timp ce sunteti aici ”, poate la o rata redusa, pentru a contribui la prelungirea duratei de viata a vehiculului si a timpului intre programarile de service.”
Nu putem sa nu fim de acord cu oricare dintre cele de mai sus. Si stiu un lucru care nu se va schimba anul viitor si acesta este faptul ca dealerii independenti de anvelope vor ramane canalul dominant de vanzare a anvelopelor de schimb si optiunea preferata pentru consumatori.
Nimeni – si vreau sa spun nimeni – nu are mai multa grija de cumparatorii de anvelope decat tine si colegii tai. Si in perioade incerte ca acestea, asta inseamna mai mult decat oricand.