Michelin North America Inc. spune ca cea mai noua anvelopa realizata ofera performante si siguranta pe tot parcursul anului, astfel incat consumatorii sa nu mai fie nevoiti sa renunte la un aspect pentru a se concentra pe altul.
Michelin CrossClimate2 vine in 25 de dimensiuni, pentru montarea pasagerilor pe roti de 16 inch la 20 inch.
Michelin CrossClimate2 vine in 25 de dimensiuni, pentru montarea pasagerilor pe roti de 16 inch la 20 inch.
Michelin spune ca CrossClimate2 le ofera pe toate – oprirea umeda, longevitatea, aderenta uscata si performanta zapezii. Michelin a numit deja CrossClimate 2 cea mai avansata anvelopa din decenii.
„Am proiectat aceasta anvelopa pentru a oferi siguranta si performanta in fiecare oprire, in fiecare rand si pe parcursul fiecarui sezon”, spune directorul brandului Michelin Matthew Cabe. „Parintii, ingrijitorii si toti soferii constiinciosi inteleg responsabilitatea pentru propria lor siguranta si siguranta altora atunci cand conduc. Ei nu vor sa se simta neputinciosi. Aceasta anvelopa le ofera incredere si control in orice vreme, in orice anotimp. “
CrossClimate2 are un model de rulare distinct al formarii in V si un compus cauciuc proprietar pentru a oferi performante in toate anotimpurile si climaturile. Michelin spune ca anvelopa redefineste „categoria all-season”.
Michelin s-a concentrat pe patru atribute cu CrossClimate 2:
Performanta umeda – Inginerii au primit sarcina de a dezvolta o anvelopa care „ajunge pana la ultima oprire”. Michelin spune ca testele interne au aratat ca anvelopa, chiar si atunci cand a fost uzata, s-a oprit cu pana la 50 de metri mai scurt in conditii umede la oprirea de la 50 mph.
Uzura anvelopelor – Testele de uzura au evidentiat CrossClimate 2 cu pana la 15.000 de kilometri mai mult decat concurentii sai.
Prindere uscata – Testarea interna a aratat ca noua anvelopa Michelin s-a oprit cu pana la 16 metri mai scurt pe pavajul uscat decat patru anvelope concurente.
Performanta zapezii – anvelopa CrossClimate 2 are simbolul 3-Peak Mountain Snowflake, iar Michelin spune ca testarile terta parte au aratat ca pneul sa asigure o tractiune mai buna cu 31% de zapada atunci cand este uzat decat patru anvelope uzate pentru toate anotimpurile.
Michelin spune ca a folosit Tuning-ul pentru reducerea zgomotului pentru a elimina zgomotul rutier de pe blocurile de rulare si unghiurile anvelopelor si pentru a crea „amplitudinea ideala pentru plasturele de contact”, creand o plimbare mai linistita.
Anvelopa inlocuieste liniile de anvelope CrossClimate +, CrossClimate SUV, Premier A / S si Premier LTX.
CrossClimate2 este disponibil in 25 de dimensiuni pentru pasageri si traversari, cu 31 de dimensiuni suplimentare care vor fi disponibile la inceputul anului 2021. Michelin spune ca cele 56 de marimi combinate se potrivesc cu 76% din cele mai vandute berline si cruci de pe piata.
Iata o privire asupra dimensiunilor disponibile la lansare:
205 / 55R16 91H
205 / 55R16 91V
205 / 65R16 95H
215 / 55R16 / XL 97H
215 / 50R17 / XL 95H
215 / 50R17 / XL 95V
215 / 55R17 94H
215 / 55R17 94V
225 / 50R17 / XL 98H
225 / 50R17 / XL 98V
225 / 55R17 / XL 101H
225 / 55R17 / XL 101V
235 / 65R17 104H
225 / 55R18 98H
235 / 50R18 97H
235 / 50R18 97V
235 / 55R18 100H
235 / 55R18 100V
235 / 60R18 / XL 107H
235 / 60R18 / XL 107V
235 / 50R19 / XL 103V
235 / 55R19 / XL 105H
235 / 55R19 / XL 105V
245 / 55R19 103V
245 / 50R20 102V
CrossClimate² este anvelopa Grand Touring All-Season de la Michelin, dezvoltata pentru soferii de sedanuri, cupe, vagoane de statie, cruci si SUV-uri care cauta confortul la volan zilnic, combinat cu performante sigure in conditii de zapada uscata, umeda si usoara. CrossClimate² indeplineste cerintele severe ale serviciului de zapada din industrie si este proiectat pentru a fi o solutie cu o singura anvelopa pentru soferii din medii care se confrunta cu toate cele patru sezoane, dar nu primesc suficiente ninsori pentru a necesita o anvelopa de iarna dedicata.
CrossClimate² prezinta compusul de rulare pentru toate anotimpurile de la Michelin, adaptat termic, modelat intr-un design directional al benzii de rulare, format pentru a oferi performante uscate, umede si de iarna. Michelin a folosit tuningul lor de reducere a zgomotului PIANO, care foloseste modelarea avansata a modelelor de rulare care ajuta la reglarea zgomotului aerian prin marirea geometriei elementelor de rulare si a variatiei de sincronizare. Aderenta uscata longitudinala este promovata de portiunea centrala a benzii de rulare, cu blocuri care se aliniaza cu fortele anterioare si pupa, crescand contactul neintrerupt al zonei blocului atunci cand accelereaza sau decelereaza. Tractiunea de franare este imbunatatita in continuare de rafturile V Ramp modelate in marginile conducatoare si de finalizare ale blocurilor care cresc contactul cu suprafata drumului sub sarcina. Mai departe, blocurile de umeri incep sa se alinieze lateral cu banda de rulare, contribuind la cresterea fortelor de viraje si control. Tehnologia 3D SipeLock integrata in banda de rulare, suporta rigiditatea blocului pentru o manevrabilitate increzatoare, crescand, de asemenea, tractiunea pe vreme inclinata. Unghiurile abrupte proiectate in modelul benzii de rulare ajuta la canalizarea apei de plasturele de contact, crescand rezistenta la planificare fara a fi nevoie de caneluri circumferentiale. Acest model fara caneluri uniformizeaza fortele de incarcare pentru a beneficia de caracteristicile de uzura, creand totodata mai multa zona de muscatura pentru tractiunea pe timp de iarna. Performanta la zapada este imbunatatita in continuare de compusul termic adaptabil, asigurand ca anvelopa sa ramana flexibila la temperaturi mai scazute, pentru o tractiune mai mare de zapada suficienta pentru a primi simbolul de 3 varfuri de zapada de munte (3PMSF).
Constructia interna a CrossClimate² consta dintr-o carcasa din poliester cu doua straturi care sustine doua centuri de otel. Se adauga o armatura de poliamida pentru a spori si mai mult stabilitatea si performanta de mare viteza.