Verdict
Sigure pe zapada, periculoase pe teren umed. Aceste anvelope nu sunt de incredere in conditii extreme.
Daca va trebuie un exemplu concret pentru care producatorii de anvelope au insistat mereu ca aderenta pe teren umed sa fie inclusa in legislatia de etichetare, acesta este reprezentat de anvelopele Linglong. Modelul Radical 650 a avut cele mai bune rezultate la consumul limitat de carburant, dar performantele sale in conditii de umiditate au dezamagit.
La fiecare test au terminat pe ultimul loc si la mare distanta de rivalii sai. La testul de franare pe teren umed inca mergea cu 24mph, pe cand modelul castigator Continental ContiWinterContact TS850 oprise deja. Pe circuitul umed, lipsa de aderenta si stabilitate a reprezentat o reala problema. O situatie similara s-a inregistrat si pe pista uscata, unde a avut cele mai slabe rezultate la testul de franare, cat si la cel de manevrare. A franat la trei metrii peste cea mai buna anvelopa a testului si a pierdut repede controlul pe circuit.
Paradoxal, a inregistrat performante mai bune pe zapada, terminand cu unele dintre cele mai bune rezultate la franare si tractiune.
REZULTATELE TESTULUI
TEST | SCOR | POZITIE |
Franare pe zapada | 97.7% | 3 |
Tractiune pe zapada | 98.3% | 4 |
Slalom pe zapada | 87.9% | 8 |
Manevrare pe zapada | 98.6% | =4 |
Acvaplanare linie dreapta | 74.8% | 8 |
Acvaplanare in curba | 51.3% | 8 |
Franare pe teren umed | 69.9% | 8 |
Manevrare pe teren umed | 85.9% | 8 |
Franare pe teren uscat | 94.9% | 8 |
Manevrare pe teren uscat | 98.2% | 8 |
Zgomot interior | 99.0% | 4 |
Rezistenta la rulare | 100% | 1 |
Pret | £58.50 | 1 |
Rezultat total | 90.9% | 8 |