Verdict
Frana este buna pe toate suprafetele, dar nivelul de economisire al combustibilului trebuie imbunatatit. Modelul Snowtrac 3 a avut performante variabile, ocupand mai toate pozitiile clasametului, mai putin cea de top.
La testele pe zapada a intampinat probleme cu tractiunea, dar testul de franare a fost unul convingator. La testul de acvaplanare aceste anvelope au obtinut unele dintre cele mai bune rezultate, dar au intampinat dificultati la franare test la care s-au clasat pe un dezamagitor loc 7.
Aderenta cauciucurile Vredestein nu a fost atat de pronuntata pe teren umed si a fost necesara multa forta pentru a lua virajele scurte, insa ofera un sentiment general de stabilitate. Aceeasi stabilitate s-a resimtit si la testele pe teren uscat, cu toate ca zgomotul interior a fost pe alocuri deranjant, mai ales in comparatie cu performantele rivalilor.
Testul de rezistenta la rulare a avut insa rezultate dezamagitoare, clasand anvelopele Vredestein SnowTrac 3 terminand pe pozitia a 8-a.
REZULTATUL TESTULUI
TEST | SCOR | POZITIE |
Franare pe zapada | 97.2% | 4 |
Tractiune pe zapada | 95.9% | 7 |
Slalom pe zapada | 94.7% | 4 |
Manevrare pe zapada | 97.9% | 6 |
Acvaplanare linie dreapta | 93.4% | 3 |
Acvaplanare in curba | 88.8% | 4 |
Franare pe teren umed | 91.8% | 7 |
Manevrare pe teren umed | 97.8% | 7 |
Franare pe teren uscat | 98.1% | 4 |
Manevrare pe teren uscat | 99.5% | =4 |
Zgomot interior | 98.6% | 8 |
Rezistenta la rulare | 87.2% | 8 |
Pret | £73.07 | 2 |
Rezultat total | 97.4% | 6 |
Pentru a afla mai multe despre testul Auto Express 2012 si despre celelalte anvelope testate consulta articolul.